REGULAMIN
Mistrzostw Polski Strażaków w Triathlonie (MPSwT)
25 sierpnia 2019 r.
I Indywidualne Mistrzostwa Polski
Strażaków Państwowej Straży Pożarnej w Triathlonie
na dystansie ¼ IM
I Mistrzostwa Polski Sztafet
Strażaków Państwowej Straży Pożarnej w Triathlonie
na dystansie Sprinterskim
I Drużynowe Mistrzostwa Polski
Strażaków Państwowej Straży Pożarnej w Triathlonie
w kategorii KW PSP oraz Szkół PSP
I. Cel
- Podnoszenie ogólnej sprawności fizycznej strażaków Państwowej Straży Pożarnej,
- Popularyzacja dyscyplin sportowych, jako najprostszej formy ruchu wśród strażaków PSP,
- Objęcie aktywnością sportową jak największej liczby funkcjonariuszy PSP,
- Wyłonienie Mistrzów Polski wśród strażaków PSP.
II. Organizatorzy
- Komenda Główna Państwowej Straży Pożarnej,
- Szkoła Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Poznaniu,
- Greatman Trilogy
III. Termin i miejsce
- 25 sierpnia 2019,
- Plaża Nowy Dębiec, ul. Leśna 1
- Nowy Dębiec, powiat kościański, województwo wielkopolskie,
IV. Biuro zawodów
Odbiór pakietów startowych:
- 24.08.2019 r. Plaża Nowy Dębiec 18:00-20:00
- 25. 08.2019 r. Plaża Nowy Dębiec 7:30-18:00
- Odbiór pakietów – do godziny przed startem każdego z dystansów
V. Trasa biegu
- ¼ IM – ok. 950 m pływanie/45 km rower/10,5 km bieg
- Sprint – ok. 400 m pływanie/ 20 km rower/ 5 km bieg
VI. Warunki uczestnictwa
- W Mistrzostwach uczestniczyć mogą wszystkie osoby pełniące służbę w jednostkach organizacyjnych PSP (strażacy PSP, podchorążowie, kadeci) oraz emeryci PSP. Warunkiem udziału w biegu jest przedłożenie legitymacji służbowej lub emeryckiej oraz przedstawienie ważnego zaświadczenia lekarskiego, stwierdzającego zdolność do udziału w zawodach, wystawionego nie później niż 30 dni przed biegiem lub złożenie oświadczenia woli startu na własną odpowiedzialność i braku przeciwwskazań lekarskich.
- Każdy zawodnik ma obowiązek zapoznania się z regulaminem Mistrzostw Polski Strażaków PSP i zobowiązany jest do jego przestrzegania.
- Pobranie numeru startowego przez uczestnika Mistrzostw jest równoznaczne z akceptacją regulaminu.
- Niespełnienie warunków regulaminu spowoduje niesklasyfikowanie w Mistrzostwach Polski Strażaków PSP.
VII. Klasyfikacja
- Generalna Kobiet na dystansie ¼ IM
- Generalna Mężczyzn na dystansie ¼ IM
- Sztafet KW PSP na dystansie Sprinterskim
- Sztafet Szkół PSP na dystansie Sprinterskim
- Drużynowa reprezentacji województw oraz szkół pożarniczych
W klasyfikacji drużynowej o zajęciu lepszego miejsca przez reprezentację decyduje niższa suma punktów uzyskana przez 4 najlepszych zawodników indywidualnie oraz 1 sztafety.
Zajęte przez zawodnika miejsce jest równoznaczne z uzyskaną liczbą punktów. Liczone będą miejsca w relacjach pomiędzy strażakami (bez uwzględnienia innych uczestników biegu)
Zwycięża drużyna która uzyska najmniejszą liczbę punktów. W przypadku remisu wyżej klasyfikowana jest ta drużyna której sztafeta uplasowała się na wyższym miejscu w klasyfikacji Sztafet (KW PSP i Szkół PSP razem)
VII. Pomiar czasu
- Za pomocą chipów na kostce.
- Obowiązuje czas netto.
- Strażaków obowiązuje start w pierwszej fali każdego z dystansu.
IV. Zgłoszenia
- Zgłoszenia odbywają się poprzez dedykowany tylko dla strażaków elektroniczny panel rejestracyjny na stronie greatman.pl oraz www.sapsp.edu.pl
- Zapisy koordynuje Szkoła Aspirantów PSP w Poznaniu.
- Wpłaty opłat startowych w wysokości:
Do dnia 31.05.2019
- 150 zł za całą sztafetę na dystansie sprinterskim
- 100 zł za ¼ IM indywidualnie
Do dnia 31.07.2019
- 180 zł za całą sztafetę na dystansie sprinterskim
- 130 zł za ¼ IM indywidualnie
Do dnia 15.08.2019
- 210 zł za całą sztafetę na dystansie sprinterskim
- 160 zł za ¼ IM indywidualnie
- Wpłaty należy dokonać na konto Szkoły Aspirantów PSP w Poznaniu:
NBP O/O Poznań 46 1010 1469 0046 2013 9134 0000
Szkoła Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Poznaniu
Ul. Czechosłowacka 27; 61-459 Poznań
W tytule przelewu podając:
I MP STRAŻAKÓW W TRIATHLONIE
oraz imię i nazwisko uczestnika, nazwa jednostki organizacyjnej PSP
(zarówno w przypadku zgłoszeń indywidualnych jak i drużynowych)
- Koszty związane z udziałem w Mistrzostwach pokrywają jednostki delegujące w ramach delegacji służbowej (dojazd, zakwaterowanie, wyżywienie).
- W przypadku potrzeby otrzymania faktury przed wpłatą istnieje możliwość wystawienia FV z terminem płatności. Powyższy fakt należy zgłosić przesyłając dane do faktury na adres mailowy: szkola@sapsp.edu.pl
Pozostali uczestnicy Mistrzostw otrzymają FV po dokonaniu wpłaty na powyższe konto. Opłata startowa nie podlega zwrotowi.
- W przypadku płatności przez jednostkę delegującą należy przesłać na adres szkola@sapsp.edu.pl poniższą tabelę z niezbędnymi danymi zgłoszonych strażaków oraz potwierdzenie dokonania przelewu opłat startowych.
Lp. | imię | nazwisko | data urodzenia | Jednostka organizacyjna PSP | Komenda Główna PSP/
Komenda Wojewódzka PSP/ Szkoła PSP |
Nr legitymacji
służbowej lub emeryta (proszę nie podawać numeru ewidencyjnego strażaka) |
X. Postanowienia końcowe
- Uczestników Mistrzostw obowiązuje regulamin zawodów GREATMAN KOŚCIAN TRIATHLON
- Wszelkie dodatkowe informacje dotyczące zawodów można znaleźć na stronie www.greatman.pl
- Zawody odbędą się bez względu na warunki atmosferyczne.
- Ostateczna interpretacja regulaminu należy do organizatora.
- Organizator nie odpowiada za rzeczy zagubione.
XI. Osoby do kontaktu w sprawie Mistrzostw
- Komenda Główna PSP w Warszawie: mł. bryg. Szymon Ławecki,
885 800 320, (22) 5233109, e-mail: slawecki@kgpsp.gov.pl - Szkoła Aspirantów PSP w Poznaniu: Tomasz Wiśniewski,
tel. 601 939 974, e-mail: wisniewski@sapsp.edu.pl - Dyrektor Biegu: Paweł Kotas,
tel. 784 843 787, kontakt@greatman.pl